zondag 20 augustus 2017

Naaiworkshop voor nitwits

A-mai! Een blog regelmatig bijhouden is soms echt véél makkelijker gezegd dan gedaan. Het is alweer een maand geleden sinds mijn laatste blogpost maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.

Hoewel ik de laatste weken toch wel in een serieuze naaidip zat, begin ik stilletjes aan weer meer tijd door te brengen met mijn beste vriendin. Daarnaast ben ik nog steeds volop bezig met Atelier Stikstof. De naaicafé-avonden zitten even in een zomerstop, maar in tussentijd wouden Mieke en ik ons graag richten op het organiseren van erg toegankelijke workshops. Want één van de allertofste dingen aan naaien als hobby is het kunnen aanleren aan anderen! En hoe doen we dat? Juist ja, door een workshop te organiseren. Ik hoefde niet lang te zoeken voor ik terecht kwam bij Hilde @ Home. Na veel heen en weer mailen planden we twee workshops in: een draagtas en een rok op maat. De eerste workshop vond gisteren plaats en al zeg ik het zelf, het was een groot succes! Er werd aandachtig geluisterd, gestikt én iedereen ging met een originele draagtas naar huis. Hoera, everybody happy! 

(Sorry dames, voor de tweede workshop zijn jullie er helaas al aan voor de moeite want hij was meteen volzet).


Hieronder enkele sfeerbeelden (maar op onze Facebook pagina vind je er nog veel meer). 









Dames, bedankt voor de gezellige namiddag! Er komen er zeker nog 😉


Oja, nog even dit! Zondag 27 augustus staat Atelier Stikstof op Café Marché in Café Jardin. Op Facebook en de website van JH Zenith vind je meer info. Ik zal er meer uitleg geven over Atelier Stikstof én je kan zelf achter de naaimachine kruipen (nul komma nul ervaring vereist). Kom zeker eens langs!

...en dit ook nog: vanaf 19 september starten we weer met een tweewekelijkse bijeenkomst in je favoriete jeugdhuis. Telkens op dinsdagavond van 19.30 tot 22.00 (maar iedereen komt en gaat wanneer ze willen).


Liefs,
Ewa

💋

2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Met mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het ook :) Stuk voor stuk mooie tassen! En hopelijk de naaimicrobe weer wat meer verspreid ;)

      Verwijderen